Hogyan működik?
(Facebook hirdetés)
A Facebook hirdetés nem keresőhirdetés, így nem konkrét kulcsszavakra jelenik meg, mint például az AdWords, hanem a felhasználói profil jobb oldalán vagy adott hírfolyamban.
Jelenleg számos hirdetési forma közül választhatsz, de vajon melyik megjelenési formával érheted el az optimális eredményeket?
A Facebook hirdetés formái:
Hirdetés az értékesítői felületen | Szponzorált történet (Sponsored Story) | Oldal poszt hirdetések (Page Post ads) | Támogatott hozzászólások (Promoted Post) | |
---|---|---|---|---|
Mit szeretnél reklámozni? | Facebook oldalakat, külső weboldalakat, alkalmazásokat, eseményeket | Facebook oldalakat, alkalmazásokat, eseményeket | Az üzenőfal legutóbbi hozzászólását | Az üzenőfal bármely saját hozzászólását |
Hol jelenik meg? | A profiloldal jobb oldali sávjában, hírfolyamban, mobil eszközön | A profil jobb oldali sávjában, hírfolyamban, mobil eszközön | A profil jobb oldali sávjában, hírfolyamban, mobil eszközön | Hírfolyamban, mobil eszközön |
Kit tudsz megcélozni? | Bárkit, függetlenül attól hogy már csatlakozott- e az oldalhoz vagy sem | A már csatlakozott felhasználókat és azok ismerőseit | Bárkit, függetlenül attól, hogy már csatlakozott –e az oldalhoz vagy sem | A már csatlakozott felhasználókat és azok ismerőseit |
Facebook hirdetés képekben:





A Facebook hirdetés költségei
Milyen árazás szerint működik a rendszer?
A Facebook hirdetés költsége a jelenlegi online hirdetési felületek áraihoz képest még mindig igen versenyképes és viszonylag alacsonynak mondható.
-
Megjelenés alapú
A megjelenés (CPM) alapú elszámolásnál minden 1000 megjelenés után fizeted az általad előre meghatározható maximum összeget.
Ennél az elszámolásnál az alapján fizetsz, ahányszor az általad megcélzott felhasználói körnek megjelent a hirdetésed. -
Kattintás alapú
Kattintás (CPC) alapú elszámolás esetén Te határozhatod meg, mennyit vagy hajlandó fizetni egy konkrét látogatóért, aki a hirdetésedre kattint.
Itt mindegy, hogy hányszor jelenik meg hirdetésed, mivel csak a kattintások után számláz a Facebook.
Vajon melyik a megfelelőbb árazás számodra?
Kampányaidhoz mindig a meghatározott célok és pontos célzási opciók alapján választjuk ki azt az árazási formát, amivel a legoptimálisabb eredményeket érhetjük el!
Milyen célzási lehetőségeket használhatsz?
Jelenleg az online hirdetési felületek közül a Facebookot tartják a legoptimálisabban célozható rendszernek.
Kampányod megtervezésekor minden esetben figyelembe vesszük, mi az elsődleges célod és kik azok, akiknek a hirdetéseid szólni fognak.
Egy jól megtervezett kampány esetében elengedhetetlen a megjelenések pontos célzása, avagy kiknek is jelentetjük meg valójában hirdetéseinket.
Facebook hirdetéseid célozhatók többek között:
Demográfiai meghatározások alapjánÉrdeklődési körök szerint
Rajongói oldalakra már meglévő rajongóira
Saját rajongóid ismerőseire
Facebookon belüli keresésre
Külső adatbázisban szereplő felhasználókra
Mobil eszközök alapján
Több célzási mód együttes használatával
Kérj személyre szabott ajánlatot kötelezettségek nélkül!
Amennyiben ajánlatunk elnyerte tetszésedet, úgy a kezdő Facebook hirdetési kampányodhoz még egy 10.000Ft értékű hirdetési keretet is adunk ajándékba!