Hogyan működik?

(Facebook hirdetés)

A Facebook hirdetés nem keresőhirdetés, így nem konkrét kulcsszavakra jelenik meg, mint például az AdWords, hanem a felhasználói profil jobb oldalán vagy adott hírfolyamban.

Jelenleg számos hirdetési forma közül választhatsz, de vajon melyik megjelenési formával érheted el az optimális eredményeket?

A Facebook hirdetés formái:

 Hirdetés az értékesítői felületenSzponzorált történet (Sponsored Story)Oldal poszt hirdetések (Page Post ads)Támogatott hozzászólások (Promoted Post)
Mit szeretnél reklámozni?
Facebook oldalakat, külső weboldalakat, alkalmazásokat, eseményeketFacebook oldalakat, alkalmazásokat, eseményeketAz üzenőfal legutóbbi hozzászólását Az üzenőfal bármely saját hozzászólását
Hol jelenik meg?
A profiloldal jobb oldali sávjában, hírfolyamban, mobil eszközönA profil jobb oldali sávjában, hírfolyamban, mobil eszközönA profil jobb oldali sávjában, hírfolyamban, mobil eszközönHírfolyamban, mobil eszközön
Kit tudsz megcélozni?
Bárkit, függetlenül attól hogy már csatlakozott- e az oldalhoz vagy semA már csatlakozott felhasználókat és azok ismerőseitBárkit, függetlenül attól, hogy már csatlakozott –e az oldalhoz vagy semA már csatlakozott felhasználókat és azok ismerőseit

Facebook hirdetés képekben:

A Facebook hirdetés költségei

Milyen árazás szerint működik a rendszer?

A Facebook hirdetés költsége a jelenlegi online hirdetési felületek áraihoz képest még mindig igen versenyképes és viszonylag alacsonynak mondható.

 

Vajon melyik a megfelelőbb árazás számodra?

Kampányaidhoz mindig a meghatározott célok és pontos célzási opciók  alapján választjuk ki azt az árazási formát, amivel a legoptimálisabb eredményeket érhetjük el!

Milyen célzási lehetőségeket használhatsz?

Jelenleg az online hirdetési felületek közül a Facebookot tartják a legoptimálisabban célozható rendszernek.
Kampányod megtervezésekor minden esetben figyelembe vesszük, mi az elsődleges célod és kik azok, akiknek a hirdetéseid szólni fognak.
Egy jól megtervezett kampány esetében elengedhetetlen a megjelenések pontos célzása, avagy kiknek is jelentetjük meg valójában hirdetéseinket.

Facebook hirdetéseid célozhatók többek között:

 Demográfiai meghatározások alapján
 Érdeklődési körök szerint
 Rajongói oldalakra már meglévő rajongóira
 Saját rajongóid ismerőseire
 Facebookon belüli keresésre
 Külső adatbázisban szereplő felhasználókra
 Mobil eszközök alapján
 Több célzási mód együttes használatával

Kérj személyre szabott ajánlatot kötelezettségek nélkül!

Amennyiben ajánlatunk elnyerte tetszésedet, úgy a kezdő Facebook hirdetési kampányodhoz még egy 10.000Ft értékű hirdetési keretet is adunk ajándékba!

Ajánlatot kérek